Tselluliidi- ja rasvapõletus kuppudega

Tselluliidi, mida tuntakse ka apelsinikoorenaha nime all, esinemine on sage nähtus ja avaldub peamiselt reitel, tuharatel ja puusadel. Tselluliit avaldub erinevates järkudes ehk siis algusfaasis on seda märgata vaid naharakkude mikroskoobiga uurimisel, teises järgus on näha juba naha struktuurseid muutusi koos naha jume muutusega. Kolmandas faasis aga on muutused silmaga selgelt nähtavad.
Kupud kiirendavad ainevahetust naha all, aktiveerides vereringet kudedes ja lihastes. Kiirenenud verevoolu tõttu muutub paraneb naha üldine seisund ja jume. Vaakum lükkab seisma jäänud piimhappe, liigse vedeliku ja teised ainevahetusjäägid liikuma. Keha liigutab seda, mida tal vaja ei ole.
Kupud mõjuvad hästi ka striiade ehk venitusarmide puhul. Parima tulemuse saavutamiseks tuleks läbida kuur, jäälegi oleneb kuuri pikkus probleemi ulatusest ja naha omadustest.

Kombineerin käsimassaaži kuppudega, vastavalt vajadusele ja võimalusele.
Kaasa annan EI ja JAA toitude nimekirja, mida kaalulangetuse perioodil jälgida. Toonitan, et see nimekiri on ainult lühiajaliseks kasutamiseks.

Kodus:
Joo vett kuni 1,5- 2 liitrit, vastavalt kehakaalule.
Kasuta lahussöömist ehk ühel toidukorral omavahel sobivaid toite. Toiduaineid võiks ühel toidukorral olla pigem vähem kui rohkem, et kehal oleks lihtsam seedimisega toime tulla.
Palju suhkrut sisaldavaid puuvilju tuleks süüa teistest toitudest eraldi, et vältida käärimist soolestikus.
Püüa hoida söömine ja joomine lahus. Kui söömise ajal kõrvale vett (mahla, piima jne) ei tarbi, siis hakkab keha kasutama seedimiseks organismis olevat vett. Lisaks ei kustuta Ajurveeda õpetuse järgi vedelik ka seedimistuld. Vahe võiks olla minimaalselt 20 minutit.
Väldi mulliga ja alkohoolseid jooke.
Tee nädalas paar korda nahale kohvikoorimist. NB: kui nahk on tundlik, siis üks kord või vastavalt naha seisundile harvem.  Kasuta kohvipuru, mis on juba kasutatud ehk kohvipuru on Sinu tassist või masinast läbi käinud. Selline puru on pehmem ja nahasõbralikum, kui otse pakist võetud. Kohvi, sisaldades kofeiini, annab energiat nahale ja mõjuda võib ergutavalt ka üldisele enesetundele.
Muidugi on liikumine tähtis, võimalusel probleemsed kohad kiletatuna, nt kõht, reied.
Harja probleemseid kohti iga päev ringjate liigutustega tselluliidi palliga, pusaharjaga või kuivharjamiseks mõeldud harjaga.
Kui Sul on "õuna"- tüüpi keha, siis on hularõngas hea abiline, kasuta seda iga päev.

Sea endale realistlikud eesmärgid seoses kaalulangetusega, teavita lähedasi oma kavatsusest kaalust alla võtta, ja tee endale kavatsus nö "söödavaks". See tähendab, et püüa vältida emotsioonist tulenevat otsust alla võtta, tee endale selgeks, miks sa tegelikult tahad alla võtta ja pane see põhjus endale nähtavale kohale. Miks- küsimust tasub küsida ikka mitu korda, minimalselt 5 korda, sest tõeline põhjus ei pruugi olla see esimene. Kui ikka tuleb tagasilöök, ole enda vastu leebe, et nõiaringist "otsus- tegutsemine- tagasilöök- enese materdamine- masendus- uus otsus" kergemalt välja tulla. Võta rahulikult aega oma seniste toitudele alternatiivide leidmiseks.
Pööra tähelepanu oma emotsioonidele ja ka kõige tavalisematele vajadustele, nagu näiteks puhkus ja uni, ma usun, et sel juhul on pool võitu juba käes :). Räägi kõva häälega oma hirmud välja, ka need, mis puudutavad kaalulangetamist ja sellega seonduvad mõtted.
Ja mis peamine- üks samm/muutus korraga :)